Åh så roligt!!

Ja det var riktigt kul att logga in mig till bloggen idag! Jag hade ju fått komentarer!!!
Blev överlycklig, trodde inte att någon faktiskt läste min blogg!  Aahhh detta gjorde min dag

Nä helt ärligt så har jag varit på riktigt bra humör hela dagen!
Misstänker att det är en bivärkning från igår, Emilia lät sin mamma sova till kl 8!!!!!
Allt , precis ALLT har gått som jag velat danna dag!

                          Mama happy!

Emilia har varit jätteglad, Emilia åt upp all sin lunch, plus lite av min.
Emilia har bajsat! ! (jättekul tänker säkert fler) Men hon har ju faktiskt haft problem med magen. haha, där lät jag verkligen som en riktig mamma!
Hmm Vad mer har flytit på?? Jag kom ihåg att plocka ut kycklingen ur frysen som vi ska äta ikväll (händer inte allt för ofta)

läste föresten igenom vad jag skrev sist, och jo colle, jag kan hålla med om att det lät lite deprimerande :)
Det var säkert en av mina dåliga dagar och förmodligen regnade det också.

Och som svar på en annan komentar jag fick:
-jo jag har själv ringt och bjudit hem mina sk vänner, men när det aldrig passar eller när dom själva aldrig ringer så tröttnar man tillslut.. tråkigt nog.

På tal om annat.. 

                                               

                                                           Emilias outfit idag


Det är visst så man gör som bloggare, man klär på sig, fotar, och visar alla andra hur man ser ut denna dag!
Kul grej, men då jag har lagt på mig ett och annat gravidkilo och går omkring som en husvagnsmorsa i mjukiskläder hela dagarna.. så visar jag glatt upp min ursöta tjej istället!

Kommentarer
Postat av: sandra

vad långt hår hon har fått :D
och är inte det den klänningen/t-shirten hon fick av mig?? :D

2007-11-14 @ 10:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0