BIL BIL BIL... och pizza

Emilia sover sin morgonlur, och jag skulle sätta igång med städning men fan så lat jag är!!
Hamnar alltid framför dummburken och så blir det panikstäd med dammsugarn i ena handen och Emilia hängades på höften.. Får en bild i huvudet.. där jag står i rosa morgonrock och pappiljotter i håret, istället för 1 barn så har jag 10 som skriker och gapar och säger att dom hatar mig!

Igår åkte sambo iväg med sin far och skulle kolla på bil, men som jag misstänkte så var hela bilen ett vrak!! Såg ursnygg ut på bild, men skenet kan bedra!! Kan lova att om dom hade köpt den så skulle hjulen lossnat efter 5 minuter.  Motorn skulle börja brinna efter en kvart!!

Hursom, idag ska vi kolla på en annan bil.. men nu blir den min farsa som ska me. håller tummar att det blir bra! För vi har sagt att den dan det blir bil så ska vi äta pizza!! Och idag bara ORKAR jag inte laga mat!

Funderar stenhårt på att städa lite nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0