bullerobong!!

Nu lever lilla Linnea i magen om, herregud, det är verkligen hela havet stormar!!!
Om ni tänker er en tecknad film, där någon är dåligi magen och det syns.. alltiså hela magen gör vågor ser det ut som.. precis så ser min mage ut nu!!!

I fredags åkte Micke iväg och kollade på bil, var borta i evigheter tyckte jag, och helt plötsligt så står det en suuuupersnygg bil på våran parkeringsplats!!!! Den är så läcker! Våran underbara pärla.
 
                                                                
                         
                                                                 Visst är hon stilig?

Så nu är våran svensson svensson familj nästan fullbordad, saknas bara ett husdjur.. räknas våran husspindel hugo som är stor som ett hus och jätteäcklig? Jag lovar, den är kanske 5 meter!!! MELLAN ÖGONEN!!! (nu ljög jag)

Ska sluta nu, måste vara berädd på att byta ut nappflaskan mot vanlig natt så fort vällingen tar slut!


Kommentarer
Postat av: Ankie

Hallå där vännen!
Åkte m colle igår å han avslöjade att du hade en blogg så jag hotade han m en bbx box tills han avslöjade adressen ;).

Ville bara skicka en kramis å lycka till m nya bebben osv. på lsg va d totalt kaos idag så du missar inget, ALLT e som vanligt! haha.

Du får ju se till å va uppkopplad på msn när jag är det så vi kan kommunikate lite haha

KRAMIS

2007-10-31 @ 18:17:41
URL: http://www.ankiesen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0