Dagen idag är en bra dag!

Herregud! Idag har man varit överallt och ingenstans!
Men kul har det vart.. slippa sitta inne jeeeee

Först åke jag och emilia hem till kompis My och fikade och lekte med ooooo och uuuu (hund och katt)
Det var jättekul, har inte träffat dom på ett tag, så det var skoj.

Sen tog vi bussen till gammelmormor och snyltade lite lunch (vi har mat hemma, men ibland är det så smidigt att äta hos andra)  Lika trevligt som alltid!

Rask promenad i regnet till centrum och hämtade ut lite foton på emilia. Jättefina blev dom! Är sååå nöjd.
Traskade vidare till svärmor och lämande ett av korten.
Emilia tyckte det var jättekul att träffa farmor, börjar tro att det är Emilias stora idol :D

Lillebror hämtar och kör hem oss.  Oerhört skönt att slippa trängas på den där förbannnnndslåda bussen!

Väl hemma sitter vi och väntar in mannen i mitt liv och Emilias pappa. Tåget är försenat och jag sätter mig genast framför datan och kollar om det finns några intressanta bilar, men icke!  Det får bli tåg för pappsen ett litet tag till.

Ikväll blir det Idol och tvättstuga.. och massssssa mys!
ÄNTLIGEN är det helg!!!!!!!

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0