Nytt badrum!

Idag hade vi storstädning här hemma, lika bra att passa på när vi är två och orkar! Jag mår alltid så bra när jag har städat.. inte under tiden dock.. då är det bara jobbigt!

Sen drog jag med sambo och dotter för att shoppa en 18 års present till min lillasyster.
Hittade en perfekt grej!
Sen råkade vi gå in på hemtex!!  oj oj oj ... REA! Då kan man ju bara inte låta bli att köpa:

2 Badlakan
2Hand handukar
2 Badrummsmattor
och 1 nytt Duschdrapperi!

Det blev såååå fin så jag helt ärligt fick lust att bjuda hem hela släkten och visa upp badrummet!

Till middag gjorde vi potatisgratäng (som blev gudomligt god) med rostbiff.. sallad blev det inte mycket av, som vanligt... det får bli mer av den varan när Emilia ska börja äta våran mat.

Och precis när jag sitter och skriver nu är det någon som kommer och rycker i våran ytterdörr!!!!!!!!
shit, där höll jag verkligen på att skita på mig!!  Tyr att vi hade låst, tänker intala mig själv att det var en granne som gått fel!

Nu ska jag nog ta och svulla lite med älskling i soffan..  fotboll nu visst.. sitter kvar farmför datan ett tag till tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0