Rent och fint!

Ja, hann diska och plocka upp lite leksaker.. ska dra en svängom med dammsugaren när Emilia sover efter lunch. Ursh, jag får ångest varje gång jag tänkte på lunch.. det är inte så att jag inte vill äta, men det är sååå tråkigt att laga mat till sig själv. Emilia äter sin mat.. kanske ska börja ge henne samma mat som mig, då MÅSTE jag ju laga mat.
Ska kanske passa på att skura golven också, då blir Micke glad!
 
Ser nu till min fasa att emilia precis har dragit ut ALLA sina bövker och leksaker igen.. snacka om oruttinerad morsa!! Borde efter 10 månader som mamma veta att man plockar inte leksaker förens barnen sover för natten.. det är totalt onödigt och slöseri med tid att göra det innan dess!

Nä, nu ska jag sätta mig och leka med mitt underbara barn!

Mami loves you Millan!!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0