Nice..

Vad FAN är det som händer?????????

Detta är 3:e gången som jag skriver.. när jag kommit halvvägs i bloggandet så RADERAS ALLT!!!!!

Snart trycker jag ner datafanskapet i toaletten och spolar!!!!!

Jag var på stråålande humör när jag skrev första gången, andra gången var jag lite irriterad.. men NU!!!
Nu är jag FÖRBANNAD!!!

Skulle ju berätta hur bra allt var idag.. att jag vart ut med barnen.. att emilia klättrat upp på stegen till rutschkanen helt själv och åkt på mage ner sen..

Jävla data...

Hur som hellst!!

Idag fyller MIN Therese 24 år!! Grattis Grattis din gamla gnuuu... tänk vad ung jag känner mig helt plötsligt!!

Må väl, nu ska jag tillaga en utsökt lunch till min dotter.. det förtjänar hon


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack tack :)

Haha.. du e rolig du.. hoppas lunchen gick bra att göra iaf ;)

2008-04-11 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0