Borta

Nu är vagnen såld, det tog inte ens 24 timmar och det var över 15 personer som hörde av sig!
Skulle haft budgivning.. hehe

Så med pengarna i handen drog vi till Muppsala och köpte en ny vagn, det blev en Maclaren paraplysulky!
Superlätt Supersnygg och helt underbar!!!

Köpte en ståbräda som vi ska ha på Linneas vagn..

Och så fick Millan sin allra första dockvagn!! Hon fick välja helt själv och tog såklart den dyraste som fanns!

Väl hemma monterades dockvagnen ihop och mamma bäddade ner dockan där i..
Emilia tittade skumt på mig och vrålade
-neeeiiiiiiiii

Dockan for i golvet och i vagnen la hon sina nallar!

Efter en liten stund var det Teletubbisarnas tur..

hahaha

Sen rusade hon runt i lägenheten hela kvällen!

Idag har vi varit och hälsat på min mormor och morfar som kommit hem från en liten semester i Värmand.. Det var så skönt att se dom igen, och Emilia blev överlycklig när vi klev innan för dörren och såg bestemor och moffen!

Nu ligger hon och sover, och micke ger linnea en flaska välling.. förhoppningsvis somnar hon också!

min gossiga linnea


min fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0