Life..

Pratade med en vän idag och fick frågan.. Hur går det för Emilia på dagis?
Tänkte genast... "vänta nu!!, Vet inte du det redan??" Sen kom jag på att jag inte hade skrivit i bloggen på hela veckan! haha, annars brukar hon alltid veta allt om mig innan jag hinner berätta det för henne!

Hur som hellst!

Emilia började på dagis i måndags.. eller förskola om det ska vara rätt! Och det går hur bra som hellst!!
Jag har faktiskt varit supernervös inför detta, men som jag skrev ovan.. det gick kanooon!

Hon har verkligen jättekul där, och personalen är guld!! En så länge så har vi bara varit där 1 timma om dagen, och då är det fullt ös hela tiden! Det är så mycket nytt som ska utforskas! Hon har fått vara själv 30 minuter och det gick också bra, hon sa inte ett knyst när micke och linnea gick.. nästa vecka ska hon börja vara där längre!
Men känner på mig att det kommer gå lika bra då!

Jag då? Jo, började skolan förra veckan.. hade dom första lektionerna i fredags!
Kommer läsa på distans och bara vara i skolan på just fredagar. Känns också kanoners!
Var lite nervös första dan när det var upprop, kändes som att jag var tillbaka i gymnasiet igen!
Men denna gång är jag mer motiverad och nu blir det plugg på riktigt..

Hade Medicinsk grundkurs där vi fick göra hjärt och lungräddning på en docka, väldigt intressant måste jag säga!

Vad mer har hänt? LInnea har börjat ställa sig mot saker!

slut för idag :p


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt! Jag har också läst Medicinsk grundkurs :) Är det Omvårdnad du läser? Och jag tyckte dockan i HOL räddnning var läskig

2008-08-25 @ 11:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0