Lördag

Det var igår det.. och då åkte vi upp till barnens djungel, Moa och hennes mamma och pappa kom också dit!

Och Herregud säger jag bara!! Emilia hade sååå kul! Hon var överallt och ingenstans!
Då gjorde hon sig verkligen förtjänt av sitt "smeknamn" Vildamillan!! Micke tog första "passet" Kom tillbaka efter 5 minuter och var helt svettig.. hahha.. sen var det min tur.. och jag var inte bättre jag! Var nog lika blöt efter 2 minuter!

Men hon hade superkul och det är väl huvudsaken!

Sen åkte vi hem till oss och fikade!

Hade inge som hellst problem att lägga Emilia igår kan jag säga! hahaha me love barnens djungel!

Idag ska det regna.. gör det redan nu hör jag.. så då tänkte jag ta med familjen ut och leka!! (vill prova emilias nya regnkläder)

Nu ska jag kolla på kattungar och pilates :p

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, ska ni skaffa katt? :D

Ska du på terras ljusparty? Om du vill så kan vi passa på då så du får träffa lilla smirre?



kram

2008-08-17 @ 21:53:38
URL: http://lovecuffs.blogspot.com/
Postat av: Petra

han är inte med på någon utav dom där bilderna ;P



Nä, det är hos henne.. men tänkte att när du är på rätt sida utav märsta så kan vi ju passa på ;)



kram

2008-08-18 @ 18:58:29
URL: http://lovecuffs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0