Mamma Mia one more time!!!!

Yeeeeas!! kollade på bio igår med mina supergravida vän Linda (hon ska få en liten Philip om mindre än 1 måndan!)
Vår var och kollade på Mamma mia, för min del vart det andra gången.. skulle kunna gå och se den idag igen för den är såååååå bra! Jag blir så glad av den, den är värsta energikicken! Så idag (fick inte igår av min kära sambo) så har jag sjungit loss till soundtracket igen! Stackars stackars grannar säger jag bara!

Idag så är det kräftskiva, barnen ska sova hos min mor.. hua! Hur ska jag klara mig utan mina änglar???
Millan sover nu sen ska vi åka och lämna dom! Kommer kännas sååå tomt! Men det blir kul för dom.. Emilia ser fram emot att få leka med morbror Emil!

Åter till kräftskivan då.. Vi har laddat kylen här hemma med massa kräftor, och igår försökte jag på mig en paj, får se hur lyckad den blev! Jag är inte så van vid att göra pajer, men övning ger färdighet! Sen ska jag dricka några öl!! Herregud, hur ska det sluta?? Jag som blir onykter bara genom att sniffa på kapsylen! Nä, man får ta det lilla lugna och minnas att det är en dag i morgon också!


Min bebis



Min sessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0