Mamma Mia!

Idag drog jag iväg med Tess och Petra och kollade på Mamma Mia!
Absoluuuut världens bästa film! (jo jag vet, det säger jag om alla filmer jag ser)
Men denna var vekligen jättebra! Man blev så glad av den, fick en lite kick av livsglädje!

Så nu sitter jag hemma och lyssnar på soundtrack.. gryyymt bra! Fan jag vill också kunna sjunga! Eller det kan jag ju egentligen, däremot så låter det inge vidare!

Om någon läser min lilla blogg, gå iväg genast och se filmen!! Den har allt!

God natt

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för i går :D

2008-08-03 @ 12:01:58
URL: http://lovecuffs.blogspot.com/
Postat av: Therese

Finns det ett sound track? jag tittade på statoil efter det med hittade inget :( buhu

2008-08-05 @ 08:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0