Sjung sjung.. sjung meeeera!!!

Jag har blivit helt galen sen jag såg mamma mia filmen.. eller det är väl inte så farligt egentligen..

Har fixat soundtracket och nu sjunger jag som en lärka till abbalåtarna varje dag!! ÖVERALLT!!!
Speciellt i köket när jag lagar mat! (stackars grannar) Micke har nog vant sig efter våra år tillsammans..

Saken är ju den att jag faktiskt inte sjunger så där överdrivet bra.. Linnea gav mig väldigt underliga blickar när jag vrålade ut till honey honey låten!

Vad mer har hänt då..

Linnea har fått 2 tänder, nertill.. hon rusar runt i gåstolen hela dagarna och resten av familjen får minst sagt akta fötterna när hon är i farten!

Emilia börjar på dagis nästa vecka! Och till min förtjusning så har hon börjat prata mer och mer.. det kommer nya ord varje dag. Idag fick vi höra henne säga ett namn för första gången.. Mimil.. (Emil) (Morbror)

Sen har min Therese börjat blogga.. www.terratess.blogg.se kika in!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha.. det e bra.. sjung på.. du måste bränna soundtrcket till mig snart :)



bra länka till min blogg hehe

2008-08-06 @ 08:51:01
URL: http://terratess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0