Ska sälja vagnen..

Ja.. hör ni hur hämskt det låter!! Min absoluta favoritvagn! och snygg är det ju också.. men Millan åker inte vagn så mycket längre så då blir det som det blir.

Känner en sorg i bröstet!

Det blir en ståbräda och en enklare vagn om vi ska gå långt.. Gäller bara att hitta en.. så nu ska jag ut i barnvagnsdjungeln igen!!!! åååh me loooove barnvagnar.. detta blir min 6:e!




ser ni vårat sterila vita hem i bakgrunden.. åh me loooove vitt också!!
Micke försöker lite smått införskaffa lite färg till läganheten och jag kanske borde gå honom lite till mötes.. kanske..


Igår var Linda med familj här och lekte.. och det var sååå kul att se dom igen! vi kom fram till att det var evigheter sen!
Så himla kul att se Emilia och My tillsammans.. dom har växt upp tillsammans och nu börjar dom bli stora! Våra flickor!

Brudarna

Kommentarer
Postat av: jessica

sålde våran också ju. Bytte till en uj.

2008-08-19 @ 12:16:42
URL: http://ww.yessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0