24 år idag!!

Jaa.. nu är det bara 1 år kvar tills jag fyller ett kvarts sekel!! Fatta va gammal man börjar bli ;) Inget lammkött här inte! Tuttarna hänger ner till knävecken som riktigt utdragna taxöron och rykorna i pannan har börjat hänga ner över ögonen!!

Men jag har hafte n helt fantastisk dag.. Vaknade upp i morse och gick och satte mig vid dukat frukostbord. Sen tog jag ett snabbisspa, och när jag stod i duschen servade micke mig med handukarna!
 
Sen har jag haft alla (eller de flesta) av mina nära och kära på besök.

Och jag måste hylla Micke en gång till.. han är ju helt fantastisk! En underbarare och snällare kille får man faktiskt leta efter! Han är inte bara världens bästa pappa åt tjejerna utan också världens bästa man!
Lyckligt lottad är jag iallfall!!

Och han med för jag är ju också helt fantastisk ;) hehe!!

Måste ju vara det eftersom en del personer är tvugna att hitta på elakheter om mig. Får ta det som en komplimang helt enkelt! Fan va perfekt jag måste vara ;)

Nu ska jag slå mig ner i soffan, ta en kopp te och äta varma mackor (sen middag)


jag

grattis mig!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis ika :) Hoppas du haft en bra dag

2008-12-17 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0