Bortskänkes!!!

KATT BORTSKÄNKES TILL BÄST BEHÖVANDE!!!!

Är sååå less på det där odjuret vi har här hemma!!
Vad skulle vi med katt till?? VAD tänkte jag på?? Hur ofta är dom så där keliga och gulliga som man gärna vill tro??
Typ aldrig!! Inte våran iallfall! Hellst vill han bita sönder huvudpulsådern på oss..

I morse hade har tväling med sig själv, han sprang fram och tillbaka i hela lägenheter.. kl 05:30!! kl 06:00 gick jag upp och satte ut honom på balkongen i hopp om att han skulle lugna ner sig.. efter 3 minuter fick jag skuldkänslor och släppte in honom igen.. då klättrar han upp i julgranen (jo, den åkte upp tidigt i år med).

Idag när vi satt och åt lunch så hörde vi hur det rasslade i vardagsrummet.. när micke gick för att titta så ser han stellan högst upp i toppen av granen!!!

Herregud säger jag bara... ge mig styrka!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hehehe.. Men, det är ju en kattbebis :) Dom är ju så, på allt och får sina race mitt i natten, det är väl som med små barn? Dom skriker på nätterna så man inte får sova och är på allt och ska känna och klämma och ibland ha sönder :) Inte skulle du väl sätta ut någon utav dina prinsessor på balkongen? :P

2008-12-06 @ 14:20:31
Postat av: Therese

haha chilla o grilla ika fika.. det är ju en kattunge.. :P

2008-12-09 @ 21:59:50
URL: http://terratess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0