Dagen idag..

Fullt ös.. som vanligt!

Jag bjöd över min mormor och morfar på lite förmiddagsfika, och så kom Mickes kompis Pontus över en stund och han hade med sig julklappar till barnen (Tack Tack)

På eftermiddagen skulle vi åka och hälsa på min pappa och susanne, men innan var vi tvunga att shoppa nya nappar som Emilia bitit sönder. (jo jag vet, det är dags att sluta) Hur som helst så går micke in och ska köpa nappar och kommer ut med.. nappar från 0 till 6 månader!!!! Men haaalllåååååå!!!
(okej, jag vet att det inte är så lätt att hålla koll på alla olika nappar/vällingsort/blöjstorlekar..osv osv) men jag har ju lärt mig!
Ett nytt stop vid coop för att införskaffa rätt nappar, denna gång springer jag in.. ni vet.. om man vill ha någonting gjort får man göra det själv!
När jag kommer tillbaka till bilen ser jag både Emilia och Linnea sitta och snutta på babynapparna!

-Dom tar ju visst som här napparna!! säger Micke.. Tji fick jag, surkärring!

Hos pappa fikade vi och barnen fick julklappar! (Tack igen!) Vi upptäckte också att våran Stellan ser ut som en tanig lite kattunge jämnfört med deras kattunge.. på 5,5kg!!! 8 månader är han! Och jag som tyckte att Stellan hade blivit så stor! tji fick jag igen!

Hemma slängde jag ihop fiskgrytan som för övrigt blev jättegod, sen drog jag på mamma mia soundtrack och sjöng som en stucken gris medan jag tog hand om disken.

Nu sover barnen, och vi ska sätta oss och kolla på en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0