Emilia 2 år idag!!

åååååååååååååååhhhhh

Jag fattar inte vad som hänt!! Hur kan min lilla plutt som föddes alldeles nyss redan vara 2 år! Och Storasyster till på köpet! Min lilla lilla Emilia som för bara några månader sen var pytteliten och stog och dansade till "big girls don't cry" Nä, det var faktiskt 1½ år sen!

Får panik bara av tanken, snart är dom 15 båda två och kommer hemsläpandes med någon grabb som micke lika snabbt kommer slänga ut eller åtminstånde korsförhöra!

I morse så fick vi sovmorgon, båda vaknade kl 7!!! Jätteskönt! När Emilia traskade ut i Tv-rummet så ser hon något stå lite längre bort -Åh woow!!! säger hon när hon fick syn på sin fåtölj! Lika glad blev hon över ponyhästarna!

Nu går vi bara och väntar på att släkten ska komma så vi kan äta massa tårta!

Ps.. Balkongen är inglasad och stellan har päls..


Kommentarer
Postat av: jenny

så söt man får vara!! och så stor hon har blivit! jag får se om jag kan komma något nu när jag har semester..

pussa på dom båda från mig!!



Och GRATTIS igen Emilia

2008-12-09 @ 00:45:48
Postat av: Misan och Vera

Grattis från oss på stora dagen!

Vad söt hon är med sitt lockiga hår!

Kramar

2008-12-09 @ 21:13:16
Postat av: Therese

åh jag skulle ju komma över förra vecan.. men jag har fått jobba massa extra.. samma sak den här veckan :( men nästa vecka kanske vi har tid för varandra.. måste ju oxå gratta emilia :)

2008-12-09 @ 22:11:16
URL: http://terratess.blogg.se/
Postat av: Petra

Päls och inglasning eller inte, det spelar ingen roll. Nåja, ni får väl helt enket hoppas att han kan kastreras tidigt, då blir dom ju lugnare :P

2008-12-09 @ 23:11:06
Postat av: Ankie

Hej Erika det va såååå längesen jag skrev ngt här eller vi pratade på msn, det blir man väldigt påmind om när du skriver om stora damen! Är det redan så längesen du slutade ute hos oss :(



Hoppas ni fick ett fint firande!

kramar

2008-12-12 @ 12:54:50
URL: http://www.ankiesen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0