Julskinkan

Igår gjorde vi klart julskinkan, så nu är det bara köttbullarna som ska rullas.. Åt första julskinkssmörgåsen i morse till frukost och i år blev den jäättegod!! En sak har jag lärt mig att ALDRIG ALDRIG mer köpa färdigkokt skinka.. förra året var den slemmig och äklig men i år var den jättegod!!
Micke höll dock inte med mig, han var lite sur på stellan i morse så då var allt pest och pina, ska göra en skinksmörgås till honom sen när han är lite gladare och då kommer han ha ändrat åsikt om den! :D hehe min lilla bebis

Idag ska vi åka och lämna Stellan hon min mamma och familj, han ska få fira jul med dom år eftersom vi är hos Mickes föräldrar och hans pappa är allergisk. Inte ska han få vara själv på Julafton!
(fullständig djurplågare är jag inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0