Lussebulls

hmm.. kl är nu 23:32.. och vad gör jag då? Bakar lussebullar.. vad skulle man annars göra en fredagskväll?!
Hahaha.. ibland bara är jag så. Hör att Micke håller på att borsta tänderna nu, hehe.. ger han upp så tidigt! Då tänker jag smaska lussekatt själv i natt :D (känner jag mig själv kommer jag vara så trött att jag dyker ner i sängen så fort bullarna är klara) Vad fan tänkte jag på???? Men nu är det försent att ångra sig, degen ligger och jäser..

Anledningen är ju faktiskt att jag kom på i sista sekund att det är lucia i morgon, och då måste man ha lussekatter!! Pepparkakorna får vänta, degen ligger i kylen men dom ska Emilia få vara med att fixa, Linnea med för den delen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag bakade också lussebullar, fast i lördags ;) sen gjorde jag iorning en julskinka också.. ;)

2008-12-15 @ 04:41:58
Postat av: Colle

Du borde prata med någon om dina "problem":)))

2008-12-16 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0