Nu är julen över!!

Jahaapp.. då var det roliga slut, nu är det bara ner med både tomtar och gran och allt annat tjoffs man så glatt satte upp för ett par veckor sen.. ja ja jag vet.. inte förens i januari nån gång är det julgransplundring.. men vi plckar iallfall ner allt efter nyår!

Det var en helmysig Jul iallfall.. vi firade hos mickes föräldrar hela dagen, och tomten kom på besök en snabbis. Inte så populärt hos barnen, tur att tomten hade mycket att göra!

Och vad barnen fick mycket saker!!! Herregud säger jag bara.. vad ska vi göra med allt?? Deras rum är så proppat med leksaker nu så vi funderar på att lägga undan lite och sen byta ut lite då och då. Mer förvaringsmöbler måste vi iallfall köpa! Bortskämda barn säger jag bara hehehe :D

Jag och Micke fick en hel del vi också måste jag erkänna.. jo vi har varit sååå snälla i år! Lägger ut lite bilder från julafton sen när tiden ges.

Kommentarer
Postat av: dee

åh, vad fick du i julklapp? :)

2008-12-27 @ 23:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0