Shoppat

Idag var det dags för veckohandling igen.. lika kul varje gång att komma på maträtter för hela veckan!
Det ända som snurrar i huvudet är dom där förbannade köttbullarna och falukorven!
Men jag lyckades knapa ihop en lagom rolig meny!

Thaifiskgryta (fisken ville inte tina så då blev det pizza istället!) Typiskt!
Makaroner och köttfärs (Mickes Amerikanska macaroner)
Nyår (borta)
Potatis/skinkgratäng
Korvstroganoff
fluffpannkaka
tortilinis med ostsås

Innan vi åkte och storhandlande stannade vi en stund på centrum, Micke hade fått ett presentkort på zap sQå vi var in och kikade lite. Och jag lyckades få honom att köpa både en skjorta och ett par fina jeans! Ska tillägga att Micke inte ofta köper saker till sig själv, man måste tjata minst 20 gånger innan han ger med sig :D Vi är nog rätt lika på den punkten!

Sen var vi in på Systemet och handlade lite.. och gissa vad! Jag behövde inte visa leg.. visserligen var det inte jag som betalade men jag brukar ALLTID få visa ändå! Vet inte om jag tycker att det är så bra egentligen.. börjar jag se gammal ut eller???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0