Värdelös

Jaa, fy faan vad jag suger på att blogga just nu. . Vad ska jag skylla på, har alldeles för lite tid helt enkelt.
December är fullspeckad!!!!

2:a December- Min Morfar fyller 70år
3:e December - Min Dennis fyller 22 år
8:e December - Min Emilia fyller 2 år!!!!!!!!!!
9:e December - Min Krister och min Madelen fyller 17år
10:e December - Min Mormor fyller 68 år (om jag inte räknat fel)
17:e December fyller jag 24 år!!!
21 December - Mickes Anders fyller 17år! (tror det var rätt datum)
Sen är det julafton, sen är det nyår
31 December - Min Emil fyller 11 år!!!

Hela min släkt har bestämt sig för att fylla år då!!!

Idag var vi till Barnens Hus en snabbis, och så hade dom fotografering där för småbarn, så jag fick nåt fnatt och bestämde mig för att Linnea skulle fotas, så vi satte upp henne och började stojja och tjoa för att få henne att le.. men hon bara stirrade på oss som om vi vore helt rubbade!! hahahaha, vi måste sett rätt roliga ut!! Micke stog och pratade kom kalle anka medan jag gömde mig bakom nalle phu och skrek TIIIIITUUUUUUUUUUUUT!!! 100 gånger!!!

Fick iallfall ett rätt bra kort på henne.. ska ner och förstora upp det hos fuji i morgon, man e ju smart ;)

Nu ska jag nog lägga mig.. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0