Fortfarande ingenting..

Herregud.. känns fortfarande likadant. Värkarna sitter i i ungefär 1 minut, och det är mellan 5 och 8 minuters mellanrum nu..

Det värsta med detta är nog att jag VET att det kommer göra ondare, och dessutom är ALLT självförvållat :p hahaha..  men ändå helt underbart. 

Jag och millan har precis ätit lunch och väntar på att pappsen ska bli klar med bilen så han kan komma hem!

Jag är sååå oerhört tacksam för att emilia är så snäll!!!  Idag är det minsann inget gnäll, och går omkring med en liten pappersbit som hon snott från toarullen och torkar.. överallt. Just nu står hon vid bebisen vagga och torkar rent.  Min lilla tös!!!

image36

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka till nu!!! =) Emilia kommer att bli världens bästa storasyster!! =)

2008-02-02 @ 12:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0