Ingen bebis vill ut..

Jäkla skit.. trodde verkligen att det skulle bli bebis idag.. men nu ändrar jag mig.. hon kommer aldrig, och jag kommer gå med värkar och växande mage i resten av mitt liv..

Micke har hunnit hem sen jag skrev sist, men är ute och kör igen..  Han fick order av sin surkärring att åka och hämta pizza!
Nä, idag är jag inte sur.. jag har för ont!!

Hur längre ska det vara så här innan nåt händer?? Nu är det till och med 10 minuter mellan värkarna ibland..
Och dom gör ännu ondare!!! Tror jag ska gå sönder varje gång..

Undrar om jag håller på och öppnar mig? Känns som hål Nr 2 är på god väg iallfall..  hua..

Aj aj... värk igen..


Kommentarer
Postat av: Colle

Stackars Micke!Men jag tror han har överseende med sin "surkärring" i det läget...:))))

2008-02-06 @ 13:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0