Inte less längre..

Klart man kan ändra sig, det kan man med allt.. från en sekund till den andra.. om man bara får tänka lite först..
Ibland är jag väldigt bra på att säga saker utan att riktigt ha tänkt efter vad det är jag säger..

Nu är jag iallfall inte less på att vara gravid..  Får istället njuta av lugnet före stormen. .

Vet inte alls hur emilia kommer reagera, självklart blir det vad man gör det till.. men jag har ändå ställt in mig på lite smått kaos dom första veckorna. Förberätt mig mentalt.

Upptäckte på tal om ingenting att min mage är ful..  har jag skrivit det tidigare? minns inte så jag skriver ändå.. (lite smått senil och förvirrad har jag nog alltid varit)

Micke skulle fota lite fina bilder på kulan, precis som vi gjorde när vi väntade  Millan... med guuud så besviken jag blev..  den var såå ful! smal, liten och stog rakt ut som snobbens näsa!! Den ser ut som en snopp!! Jag har en snoppmage!!! Var väldigt nära till tårar när jag stog och kikade på korten..
Skönt att veta att bebis omöjligt kan vara något annat än söt  :)



     Emiliamagen                                    Snobbenmagen


    satte dit en näsa



Kommentarer
Postat av: Ida-Mari

Jag tycker båda var fina :)

2008-02-01 @ 12:11:22
URL: http://omida.blogg.se
Postat av: Tess

HAHA SNOBBEN

2008-03-12 @ 14:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0