Lilla Linnea!!!

Jo nu är hon här och snart 1 vecka gammal!!!

Förlossningen va kaos!!!! Ska skriva mer om den sen när jag får tid..
Kan bara lite kort berätta att jag ALDRIG mer kommer skaffa fler barn..

Just nu så är det bara bebis och Emilia som gäller..

Allt fungerar bra här hemma, men jag är rätt nervös om hur det kommer bli när micke går tillbaka till jobbet.. har gör typ ALLT hemma nu.. jag sitter bara som en mjölkko och ammar! När jag inte ammar så leker jag med millan.. sova? Ja det får jag väl göra när jag är gammal eller nåt..

Emilia står och diskar med Micke, och Linnea sover i sin vagga..

Ska gå och snosa lite på henne nu..

image37

Kommentarer
Postat av: dee

inga fler barn?? tell me!!!!!!
jätte fin linnea!

2008-02-08 @ 20:02:23
Postat av: Veronica

Åhh vad söt hon är :)

2008-02-09 @ 18:53:25
Postat av: Caroline

De där har ni gjort bra hehe
Lika söt som sin syster =) Jätte söt gumman...
Massor av kramar till er alla..!

2008-02-10 @ 11:39:16
Postat av: Misan

Vad söt hon är!

2008-02-10 @ 12:22:28
Postat av: Ankie

Hej vännen å GRATTIS till lilla juvelen!
måste få komma å tjuvkika på dina småtötisar ngn dag!
kramar om massor

2008-02-13 @ 22:20:15
URL: http://www.ankiesen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0