Skäms..

HUR kan jag bara stå och gnälla av mig?? Fy skäms på mig!

ibland är jag inte riktigt klok..  Man ska vara tacksam!

Just nu sitter Millan och leker HELT själv i sitt rum.. hon sitter och läser på sitt egna lilla språk och är huur underbar som hellst..  Och jag blir ju alldeles tårögd över hur snäll hon egentligen är!!! 

Linnea ligger och sover i soffan.. 

Underbara barn!

Snart är pappsen på väg hem så jag ska gå och börja med maten..

Jag har gjort EGNA köttbullar!! 


image39


image41

Kommentarer
Postat av: Misan

Man måste få gnälla ibland, man är inte mer än människa! Och dessutom brukar det kännas bättre efter och man uppskattar det man har! Kram

2008-02-26 @ 17:54:07
Postat av: dee

Jag håller med Misan.
Jag själv skriver en massa saker ena stunden, sen kan det gå ett tag och jag ångrar nästa vad jag skrev. Men för mig känns det bra att kunna skriva av sig när ingen vill lyssna på mitt gnäbb :D

2008-03-01 @ 00:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0