Emilia

Gullhönan är lite bättre nu, fortfarande snorig och förkyld, men nu kan hon andas normalt på nätterna iallfall..
Och efter att ha sovit mellan oss dom senaste 4 dagarna så sov hon i sin säng igen.. och sov HELA NATTEN!!

Jag la mig brevid henne vid 18:30 tiden igår med en flaska välling.. hon somnade utan problem..
Sen vaknade hon kl 06:30!!!

Både mamma och pappa var utvilade och jag vaknade till och med före henne!

Vad ska vi hitta på idag då?

Fick ett tips om att möblera om hemma, för att få igång förlossnignen.. får väl testa det..
Skriva veckormeny och inköpslista.. ska storhandla när gubben min jobbat klart.

Nu står emilia och försöker äta upp våran Tv dosa, måste göra en insatts!

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0