Ingen bebis så långt ögat kan nååå...

Nää hon verkligen vägrar komma till oss...  jo jag vet, skrev ju sist att hon inte fick komma nu.. men det var ju bara för att luras lite! Det brukar ju aldrig bli som man tänkt sig, så jag tänkte att jag inte ville att hon skulle komma nu, bara för att hon skulle komma.. men ICKE!!!!

Jaja.. nu har jag varit gravid i typ 2 år så då kan jag ju lika gärna vara gravid i några dagar till..

Idag var Linda hem till oss.. vi drack lite kaffe, sen lagade vi lunch..

Köttbullar med Potatis, brunsås och grönsaker...  (Jag stekte köttbullarna denna gång) Mumms!! Tänk att något så enkelt kan var så gott..

Till middag ska jag försöka mig på en korvgryta med ris..

Vi försöker bli ekonomiska här hemma, så nu severas det mest bara korv eller köttbullar..

Planen är att få köpa en egen lägenhet.. så nu drar vi in på allt.. Emilia är helt galen i korv så för hennes del gör det inget :)

Några tips på hur man kan leva snålt, men ändå inte äta nudlar och använda ljus istället för lampor???  :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0