Jäkla telefonringare!!!!

hahahaaa, det här är så pinsamt!

Igår satt jag och Micke och glodde lite på Tv när telefonen ringer, jag flyger upp i 180 för att Emilia inte ska vakna av oljudet..

-Erika. Svarar jag

-Ja hej mitt namn är (nånting) Har du din mamma eller pappa hemma?

"VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA??????"

-Eeeeh, NÄ DOM BOR FAKTISKT INTE HÄR!!!!!!

-----------------------------------------------------

Några sekunder senare lägger jag på och jag brister ut i VÄRLDENS garv!!!
Jag berättar för Micke som ser ut som ett frågetecken..
Sen skrattar vi båda två så tårarna sprutar!!!

Någon timma senare ringer det igen, men då vägrar jag svara..

Funderar på att börja tala med basröst i telefon!!

hahahahahahahahahaha..


Något mer som hänt?

Hade 3 värkar på rad igår, trodde nästan att det var dags att åka in, men sen slutade det.

Det är ju faktiskt 20 dagar kvar..



Kommentarer
Postat av: dee

Du sprang upp för att inte väcka millan.. så svarar du inte andra gången o brister ut i skratt? :D

hoppas hon kunde sova igenom detta oljud iallafall :D
hihihi *puss*

2008-01-14 @ 19:33:20
Postat av: Misan

Hihi, vad roligt! Slapp du i allafall prata med dom. När de ringer hit frågar de alltid efter Mari-Louise och eftersom jag alltid svarar Misan så säger jag att Mari-Louise inte är hemma och då slipper man de oftast. :)

2008-01-15 @ 11:42:45
Postat av: Colle

Haaahaaaaahahahahahahaaaa var glad för att de frågar efter mamma eller pappa det är ju ett tecken på att du fortfarande är ung (de skulle bara veta)...;)

2008-01-15 @ 12:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0