Kniiiiiiiiiiip, med stjärten!!!!

Ja här ska knipas!! Millan har blivit dunderförkyld så nu ska det inte komma någon bebis!
Första gången som jag faktsikt önskar att min lilla Mr Burns inne i magen väljer att komma till oss några dagar senare..

Mr Burns?? Jo, på det första ultraljudet så såg hon ut exakt som mr burns i simpsons.. ni vet den elaka taniga gubben... Får hoppas att hon har växt ifrån det utseendet :)

Satt och filosoferade igår.. och kom att tänka på hur otroligt mycket man tål som förälder!
Från att ha ett humör som svänger snabbare än vinden till att kunna tåla ALLT!! Eller ja det mesta.. och när jag tänker efter så kanske det bara gäller när ens barn gör saker..

Som att få 100 fötter inkörda i revbenen på natten, eller att få halva skallen kal efter allt slitandes i håret.. Det rinner bara av en..  man räknar till 3 tyst för sig själv sen är det bra igen..

Skillnad är det ju faktiskt med andra.. tänker på när man står i kö någonstans.. det är trångt och man känner hur folk bara trycker sig emot en.. då åker armbågen fram direkt!!!

Och på tal om ingenting.. min lilla Emilia har lärt sig blåsa :D Hon såg när jag blåste på maten idag till lunch, och sen skulle hon kyla ner allt hon stoppade i munne... till och med mandarinerna!!

Gullhöna!!!


image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0