Lite mera gnäll..

Jag ska snart börja bli lite mer possitiv, men ibland är det ju riktigt kul att gnälla.. mohahahaha


Ja det märks att det börjar närma sig slutet, kan inte ens ta en promenad längre utan att man ska få en massa värkar. Typiskt, men det känns ändå bra.. snart är det dags!

Ska nog börja förbereda mig mentalt inför den otroliga smärtan jag snart ska utsättas för (självförvållat, jag vet)
Men man får komma ihåg att det bara är en smärta som sitter i ett litet tag i sitt liv, den går snabbt över och i utbyte
har man en underbar liten unge som kommer förgylla ens liv.

Nätterna är hämska nu, jag vaknar varje timma för att gå upp och kissa, och när man väl tagit sig ur sängen och rullat in på toan så lyckas man bara klämma ut ungefär en kvarts droppe!!!  Sen är det bara att rulla tillbaka till sängen och försöka somna.. men det går inte heller för man är så varm så det känns som att fötterna ska brinna upp. Och man kan inte ha fötterna utanför sängen, för då kommer det läskiga monstret under sängen och biter en i tårna!! Och inte blir det bättre av att min gulliga sambo har börjat snarka.. hahahaha.. man börjar buffa lite försiktigt.. men efter ungefär en timmas försiktigt buffande så kan man inte rå för att armbågen far in i 180 i magen på honom..  OJ!! Förlåt älskling, det var inte meningen!!

Nä, ska ta och leka lite med Millan nu..
















image23

Kommentarer
Postat av: Colle

Hahahahahahaaaaahaaaaaaahahahahahaaa...Jag får magknip du är för jävla rolig:)

2008-01-23 @ 12:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0