Till min Gubbe

Jaa du hjärtat.. skriver här.. vet att du kommer läsa det ikväll (jag kommer stå och hoppa som en liten barnrumpa,
 "-läs min blogg, läs min blogg")

Skriver ju blogg för att det är såå kul att skriva, och för att skriva ner saker som händer.. man glömmer ju så lätt.
En liten minnestjofräs!

Hur som hellst..

Min Gubbe, Mikael, 26 år.. fyller 27 i oktober.. jadå.. han är min gubbe även om åldern säger något annat.

Allt har gått så snabbt..
vi träffades..
några månader senare flyttar vi ihop..
efter 6 månader tillsammans är jag gravid,
efter 1 år förlovade..
efter 1 ½ år är bebis nummer 2 på väg!

Och allt blir bara bättre och bättre... jag kan ju omöjligt beskriva med ord hur starka mina känslor är!
Och det som gör det så fantastiskt är att jag VET att du känner likadant!

Jag vill bara skrika ut till hela världen hur KÄR jag är i dig!!!!

Jodå, allt är som på rosa moln! 

Men vi är ju inte mer än normala, självklart har vi våra toppar och dalar.. man måste ju få rensa luften då och då.

En gång när vi hade ett litet bråk, så slutade Micke prata med mig.. det slutade med att jag nöp honom tills han skrek rakt ut.. sen var det bra och det lilla bråket slutade i massa skratt..

En annan gång rusade Micke ut altanvägen.. och då trodde jag att han skulle försvinna föralltid.. men sen kom han luffsandes som en liten vovve.. tro mig när jag säger att jag är expert på att reta gallfeber på folk!

Vad är det då du har som gör mig så förälskad.. det ska jag tala om för dig nu!


För mig så är du ögongodis.. Den absolut vackraste man jag sett!!
Du får mig att skratta, både med dig och åt dig!
Du lagar underbar mat.. (vägen till mitt hjärta går genom magsäcken)

Men det hela avgörande är nog att vi är såå otrooligt olika, men samtidigt såå lika!!

Det känns så underbart att veta att jag hittat den man som jag ska tillbringa resten av mitt liv med!  Vi kommer sitta i varsin gungstol om 60 år och fortfarande vara lika kära...


Älskling.. grodor ur munnen och ankor ur baken!!!!



              image27



                                                                        Mannen i mitt liv         

Kommentarer
Postat av: dee

hahahaahahha, jag tror jag skulle dö när jag läste att du nöp honom när ni bråkade.. haha gud vad roligt!! :D

2008-01-23 @ 16:51:26
Postat av: Colle

Du är då en äkta tokromantiker :))

2008-01-24 @ 14:26:26
Postat av: Veronica

Underbart skrivet =)

2008-01-30 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0