Vilddjuuur!!!

Dom springer omkring som galningar här hemma..  Ena låter som en blandning mellan hunden Pluto och en Varullv.. och den andra liknar mer en liten mus som försöker härma en tiger!

Ja, det är mina underbara familjemedlemmar som busar!

Emilia är dunderförkyld! Hade ju tänkt dra med dom på en långpromenad ner på stan.. (i hopp om att förlossningen ska sättas igång) Men nu vet jag inte om det är så bra idé? Kanske är det bättre om Millan får vara inne och bli frisk tills bebis kommer..

Får se hur vi gör.. det är ju så fint väder ute och jag får sånna skuldkänslor om jag är inne då.. Men jag vågar ju inte gå ut själv utifall det skulle sätta igång..

Har haft en hel del värkar i veckan, men nu i helgen har jag inte kännt ett dugg!!

Hon kommer när hon kommer, huvudsaken är ju faktiskt att hon är frisk!

Känner mig helt tom i huvudet, har inget kul alls att skriva om..

image30

Skriver mer senare när min hjärna har vaknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0