det självklara, inte så självklart..

Vet inte vad jag ska tro..

Idag var jag in en snabbis på coop för att hämta ut en skolbok, när jag kommer tillbaka berättade Micke det gräsliga.

En familj satt i en bil framför oss, barnet som kan ha varit 4-5 månader satt framåtvänd i baksätet, i solen.. föräldrarna satt i fram!!! what???

En annan lämnar sin 1 åring ensam i badkaret????

Vad är det med folk??? Det var nåt mer som hänt men nu minns jag det inte.. herregud!!

Trodde sånt var självklara saker i en förälders tänkade med tydligen inte!?


Spark i röven ska dom ha!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ika solen kan ju komma in från sidan i bielen oxå.. förstår inte riktigt, får man inte ha stolen så

2008-08-05 @ 09:27:09
URL: http://terratess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0