inget jobb

åkte till jobbet i morse, och fick vända hem igen när jag kom dit.. fanns inget att göra!
Kul kul.. inte första gången det händer om man säger så!

Så nu ringde jag chefen och skulle vara lite arg på honom.. förbereder mig mentalt med vad jag ska säga! " hörrudu!! Jag tänker fan inte sätta min fot där igen om det ska vara så här!!! Fan, jag tjänar ju mer pengar på att vara hemma med barnen än att jobba!!

När jag väl kommer fram så blir det helt tvärrtom.. som vanligt!

Heej chefen!
Vet du vad, jag är hemma nu, igen.. det fanns inget jobb!

Chefen: ja jag vet, jag får be om ursäkt för det, vet inte vad som hänt!

Jag: ja men det är lugnt, men jag kommer inte åka dit något mer nu, men om det verkligen krisar sig så kan ni ju höra av er..  ha det bra! Heej!

Jag har svårt för att skälla på folk, lyckas med telefonförsäljare ibland.. annars är det bara Familjen så får stå ut med mig lite då och då.. stackars micke :p

Neej.. nu ska jag börja planera inför våran utflyckt i morgon.. furuvik!!! :D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej

Det lät som om du hade ett bra jobb. Kul att ni ska till Furuvik imorgon. Vi hörs

kram pappa

2008-07-28 @ 18:33:24
Postat av: dee

hoppas ni har det kul på furuvik, antar attdu inte lånar nåt plagg av mig då? :P jag har så mkt att berätta, du anar inte!

2008-07-29 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0