sola och bada

Torsdag:
E: kan vi inte åka och bada, det är såå varmt!
M: Neeej, inte idag.. det blir så stressigt
E:... okej

Fredag:
E: åååh jag måste göra nåt, jag blir galen av att sitta inne!
M: vad vill du göra då?
E: vet inte! Bada?
M: Neej, det är för varmt för barnen, för sent idag, alla skuggplatser är säkert redan upptagna..
E: ska vi ta bilen och åka till legoland då?
M:Nej
E: ska vi ta ett lån och åka på en sista minuten till typ turkiet eller grekland??
M:.. NEJ!
E: Ska vi åka till åland då? vi kan ta båten ikväll!
M: Nej
E: okej..

E skickar ett massmedelande till en helt bunt vänner och ber om råd.. får till svar "åk och bada" av alla! typ

Lördag:

Efter att ha flyttstädat halva dan så börjar E planera...

E: Ska vi åka och hälsa på min pappa idag?
M: Nej, det blir så sent, vi hinner inte vara där nåt.. roligare att åka så man kan stanna ett tag
E: okej, men i morgon åker vi och badar!
M: okej

Söndag:

Upp kl 7, äter frukost, packar väskan.. åker och badar!!!!

Vi var där kl 9 och det var inte en kotte på stranden! perfekt för millan! Perfekt för oss!
Jag doppade mig och njöt av att äntligen få bada! Emilia tyckte det var roligast att plocka stenar vid strandkanten, Linnea var med Micke ut och doppade fötterna..

Åkte hem vid halv 11 och åt lunch, sen slumrade barnen lite och efter det gick vi ut och lekte i lekparken!
Blev bjudna på fika av min mormor och morfar!

Mysig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0