The Wedding

Igår var vi på trädgårdsbröllop, mitt första och det var det vackraste jag sett någonsin! Det var såå fint!

Det var våra vänner Kalle och Misan som gifte sig, och ja, finner inga ord.. lägger in bilder så får ni se själva!


Misan och Kalle 

kyssen

Visst är dom vackra???

Jag hade gråten i halsen ett antal gånger ska jag säga!

Maten var helt underbart, Italiensk buffé! Riktigt gott var det!

Sen var det dans hela natten lång! Har nog aldrig dansat så mycket och idag har jag lite träningsvärk i benen!
(hmm.. jo jag är en aning otränad)

Denna upplevelse gör att jag bara längtar ännu mer tills det är min tur!
Jag har friat en gång till honom.. får se om vi vinner på lotto eller nåt då min sambo inte nöjer sig med något litet.
Det kommer när det kommer, vi har inte bråttom...

Lite fler bilder...

Carro & Kristoffer  Fredrik & Kaisa  Niklas & Robin  Philip & Pontus

Malin  Tomas  Min micke (tyyyp den enda bild på honom som inte blev suddig)  Jag


lite lek.. misan skulle gissa vem som var kalle, hon fick bara känna på grabbarnas ben.. jodå, självklart känner hon sin man :)  jättegoda maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0