update igen..

Hinner inte sitta så mycket vid datan längre. därav allt uppehåll hela tiden.. ja det tar ju tid att jobba!

Man är uppe kl 05:50.. börjar jobba kl 07:00 hem kl 16:00..

Sen är det middag, och diska, bada barnen.. bolibompa.. nam nam (välling) och sen är det godnatt.. senast kl 22 ligger jag och sover sött!

Idag fick jag ledigt så vi åkte till svärföräldrarna, dom bor ju i hus och det är ju perfekt! Emilia kan springa runt som hon vill, och så har hon en liten pol där hon kan svalka sig i.

Just nu ligger Linnea och sover, Emilia är ute på en cykeltur med farmor.. och jag ska nog gå och sätta mig i solen ett tag.. har jag tur så kan jag få lite färg på mig.. känner mig lite lätt blekfet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0