Update!

100 år sen jag skrev här.. men vad ska man säga, bättre sent än aldrig!

Det har hänt massor..

Vi har flyttat, blev ungefär 1 vecka senare än planerat men nu är vi på plats!
Lägenheten var ostädat och när vi ändå blev försenade med inflyttning så bestämde vi oss för att måla om..
vitt  vitt vitt vitt vitt.. massor av vitt blev det.. höll på från och med onsdag till lördag kväll. Jag och min syster stog och målade i halvmörkret sista dan bara för att få det klart.. vågade inte tala om för micke att vi knappt såg vad vi målat förens han sett lägenheten och godkännt konstvärket!

Hur som hellst, kl 8:30 stog min mammas man utanför våran dörr med skåpbil och stort släp, 4 gubbar och började slita i möblerna.. jag hade precis fått iväg Micke till lägenheten för att rycka loss all tejp! (skit tejpen var från maxi och det slutade med att vi fick gå med rakblad för att få bort allt)

Idag har vi bott här i en vecka och vi ÄLSKAR lägenheten! den är så perfekt! lite skavanker här och där, precis som oss :)

Mer som hänt, Linnea rullar runt, och snurrar åt alla håll som finns, hon pratar för fullt och har börjat äta lite mat!
Och den stora nyheten! HON KAN SITTA!!!!!!!! Underbara gullunge!

Emilia verkar ha tagit flytten bra, hon var så glad när vi packade upp hennes leksaker igen, och hennes min när hon fick se sina telitubbies!! oslagbart!!! hon sken som en solstråle!

Micke är också glad, han är pappaledig och han trivs bra i märsta! Så han njuter!

Juste, jag har börjat jobba också! Hade sökt ett lagerjobb i våras och nu i torsdags ringde han och frågade om jag kunde börja redan dan efter, alltså i fredags.. självklart kunde jag det! Så nu jobbar jag fram tills skolan börjar.. måndag till fredag.. 7-16.. !

min Elvis


Emilia kollar på flygplan på arlanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0