Älgade in bollen!

Satt självklart och kollade på matchen igår..och vilken match det var!
I vissa stunder var det värre än fångarna på fortet!!!  (vilket betyder "så spännande att man knappt kan titta" på erikaspråk, när jag var liten, eller mindre så tröck jag ner huvudet i soffan när tiden höll på att ta slut på fångarna på fortet)

Iallafall.. riktigt kul var det! Både jag och Micke satt och slog händerna i knäna, flög upp och skrek framför tv:n när det var på gång.. och efter första målet då.. juuuubeeeel! Hörde till och med volvomannen ovanför stampa i golvet!
Kusin Sandra var också här, tur att hon redan vet att jag är lite halvgalen när jag sätter den sidan till.. och vad tyckte hon om Micke? jo hon har nog redan förstått att han har fotbollen i sitt hjärta!

Andra målet höll jag på att garva ihjäl mig! Snacka om underbart mål.. vilken kämpe! Bollen skulle bara in! Han fick fram några koben och staplade sig fram som en påkörd älg.. men in kom den!! Juuuuubel igen!
Denna gång hade nog volvomannen vinflaskan i golvet för det hördes en duns, eller så svimmade han!


Idag har jag fullt upp.. ska ner på stan och hämta nyklarna till Munken kl 10, hem, ner till bvc kl 14, hem.. laga mat, åka och handla när Micke kommer hem... sen ska jag soooooova! Jag ska lägga mig kl 20 ikväll! Jag behöver det!

Nu ska jag leka med mina barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0