Jobb

I morgon ska jag jobba för första gången på nästan 2 år!!! lite läskigt måste jag erkänna.. jag har ju nästintill gått och blivit folkskygg.. hahaha.. (no joke)

Jag ska sätta mig i kassan och dra mitt strå till stacken.. jobbar 5 timmar måndag, tisdag och onsdag.. intro bara nu i 3 dagar, sen sätter det igång på riktigt!
Micke kommer jobba som vanligt juni ut, och jag på kvällar! Känns bra.. hoppas verkligen att det går bra med barnen, att inte ha mamma hemma på kvällarna hör till det ovanliga.. har nog aldrig hänt för den delen!

Det kommer gå bra.. (intalar mig själv)

Micke är lite euhm, off idag.. förståligt med tanke på att han knappt dricker längre, och nu vart det två dagar i rad! Dock inte alls så bakis som jag var inställd på!
Nu är klockan 21:30 och han är nästan helt återställd, har till och med fått i sig hela sin middag! ( Det tog bara 3½ timma)
I morgon ska vi ha en riktigt familjedag har jag bestämmt! Ta en promenad ner på stan och köpa mjukglass på vofflan!
(och med min tur så kommer det regna som aldrig förr samt att Emilia är på sitt roligaste humör, jag kommer få punka på vagnen.. igen! eller så är mjukglassarna slut)

Ska nog krypa ner i soffan med Mikael nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0