Linnea = Dopad

Så var Dopet avklarat! Skööönt! (Nynnar på låten "Jag är glad att det är över...)
Missförstå mig inte, det var jättefint, och fikat räckte till alla, blev till och med MASSOR över! Linnea var jätte duktig, hon röck prällen i skägget när han hällde vatten på hennes huvud.. Hon fick massor av jättefina presenter!

MEN Jag tror jag sprang omkring som en hjärndöd höna! Jag stressar upp mig såå mycket, vill hinna prata med alla och vara trevlig, men jag misslyckades totalt.. hann jag ens hälsa på alla?? 
Och presentöppningen! Jag är verkligen inte född med talats gåva! Skriver betydligt bättre än jag pratar.. så om personerna som satt 2 meter ifrån mig hörde vad jag sa så är det bra!!

tack Misan för hjälpen med barnstolarna!

Nu ska jag dra upp Micke ur soffan så vi kan åka och köpa donken.. mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0