Mår inte såå bra idag!

Eller det började redan igår kväll.. illamående!
Och fortsatte idag med en jävullsk huvudvärk.. en sån där som kryper ner bakom ögat och ner i kinden.. Migrän var det första jag tänkte på! Ligger typ i släkten.. Har gått omkring nu på morgonen med vattenflaska och solglasögon.. känns som att solen tränger igenom molnen och rakt in i mina ögon! Är jag döende eller?
Ni vet inte hur det är när en kärring har riktig huvudvärk!!! Åh tycker så synd om mig själv!
Fast det är nog mer synd om mina barn som har en supertråkig mamma idag!

Just nu känns det dock bättre, annars skulle jag aldrig orka sitta här!

Igår tog jag tag i mitt liv igen och drog med mig familjen på promenad, och micke kämpade på.. duktig sambo! Detta kommer han fixa galant! det är jag säker på!

Nä nu kommer den krypandes igen.....hua.. ska gå och dra nåt gammal lakan över mig eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0