Min Kusin!



Min Kusin Vitamin.. Sandra!




Tack gumman för ALL hjälp vid dopet! Du är ju för underbar.. vet inte hur jag skulle fått ihop det annars!
Detta är en tjej man kan lita på i alla väder! Tar absolut sina nära och kära före sig själv, vilket är både till fördel och nackdel!  Dessvärre har folk som kännt till detta utnyttjat hennes snällhet..

Kan passa på att lägga ut en annons när jag ändå är i farten!

Sandra är snart 20 år fyllda, hon har sina rötter lite överallt i sverige då familjen flyttat runt. Men jag misstänker att hon har sitt hjärta i Skåneland, vid havet!

Hon är en söt och snäll, SMART tjej som har stora planer i livet, eller livet har stora planer för henne!
Just nu planerar hon en längre resa till Australien!  Grymt tjejen.. you go girl!  Vi kommer sakna dig!

 Ända hoppet är väl att hon hittar kärleken i svergie, då tror jag att hon stannar.. Någon som vill dejta min sandra så hojta till! :p Vill gärna ha henne kvar!

Typiskt, nu vaknade tjejerna.. får fortsätta sen med Sandra anonnsen :)

Dee, det är mest på skoj ;) Önskar dig all lycka med dina planer!




Kommentarer
Postat av: dee

hahaha DU är ju bara för underbar!

och vilken hemsk bild, tror du jag blir "köpt" när man har en sån bild ;)

Jag hjälper alltid till när jag kan! Vill ju ställa upp för min bästaste dam! :)

2008-06-16 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0