Plats 257

Sitter i telefonkö till försäkringskassan, och som rubriken lyder.. har jag plats 257 när jag började skriva.. oj, 250 nu redan!

Vad har hänt här hemma då? Joo iförrgår fick jag fnatt och möblerade om.. och då flyttade jag inte bara möbler, jag bytte rum! Så nu har vi sovrummet där vardagsrummet var och tvärtom.. vardagsrummet i sovrummet!
Hehe.. fick hjälp av kusin vitamin att flytta runt alla tunga möbler!  Shit vad våran byrå väger!!

Micke bara skrattade när han kom hem, antar att han är van vid mina infall som jag får ibland! Man måste få ha lite kul också! Det är nog mitt nya motto :D (plats 210)

Vad mer har hänt då? Idag ska jag traska ner på stan för en 18 månaders koll på Millan.. måste fråga om hennes knotter hon har på magen! Jag har smöjt och smörjt och huden är lika len som bebisrumpan, men knottret är kvar! Hon verkar inte lida av det, men det är lika bra att fråga ändå!

Plats 189

Juste! Jag ska börja plugga i höst! Först så blir det komvux, omvårdnad. Måste få upp mina betyg och poäng så jag kan komma in och studera till sjuksyrra sen, och efter det blir det sjuksyster spec för att få jobba med sjuka barn.. Men det är långsiktigt och jag kommer förmodligen ta jobb-pauser emellan!

Plats 161

Känns jättekul att få sätta sig vid skolbänken, jag känner mig såå taggad till det här! Tror att det har att göra med att jag var så otroligt skoltrött när jag gick i grundskolan/gymnasiet.. så nu vill jag göra rätt för mig.. jag är rätt smart om jag sätter den sidan till..


plugg plugg

plats 129..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0