Regn Regn Regn

Antar att det behövs, men kunde det inte ha regnat igår när jag INTE skulle runt halva stan minst 25 gånger!
åh så jobbigt!

(fröken possitiv här igen, jag vet)

Barnen ligger och sover.. fortfarande.. dom har sovit bra länge nu! Jag har hunnit slänga i mig nån smörgås och sen har jag suttit här, framför dumburken!
Känner mig helt matt i kroppen, skulle behöva åka iväg på semester ett tag! Gud så mysigt! Hela familjen, grekland kanske.. eller spanien? Kikar in lite på ving.se det ser ju så fantastiskt ut! Synd att man hade så grotäskt mycket utgifter just nu.. annars hade vi nog packat väskorna och åkt iväg!

Måste få ihop en matlista också..


Torsdag: öööööh?

Fredag: ???????

Lördag: Dop..

Söndag: Grekisk sallad

Måndag: korv?

Tisdag: ärtsoppa (millans nya favorit)

Onsdag: Köttbulls med potatis och ärtor

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg design!!

2008-06-15 @ 14:15:27
URL: http://junitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0