Sex And The City

Jag har nyss varit och sett världens bästa film!!!! sex and the city!
Såååå bra film, man vill bara se den om och om och om och om igen.. och 2 ½ timme är alldeles för kort tid för en sån perfekt gjort film! Me love, and me love alot!

Den innehåller lycka och gråt, massa kärlek och massa massa humor!!! Det var länge sen som jag skrattade så mycket!
Tänk att en film kan träffa så rätt, tror alla kan känna igen sig i den!

Vill se den igen!!! NU

Innan tog vi en varsin latte, (jag tog en is) och pratade!

Tack för ikväll Veronica! Jag hade supertrevligt!

Världens bästa film!




Ses i morgon!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack själv =) Jag hade jättetrevligt. Ses imorgon :)

2008-06-21 @ 22:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0