T F L S

Torsdag: Min systeryster var hit en stund på förmiddagen, Sen kom Dennis hit en stund och lekte med oss..
Micke kom hem från jobbet 16:17 (som alltid) (jo, jag är lite störd och kontrollfreak!!) Vi åt ärtsoppa hela familjen! Emilia vräkte i sig 3 portioner!! Var lite tveksam först om hon ville ha samma som oss.. men det gick ju mer än bra
Efter det körde pappsen iväg oss till märsta där vi skulle bo hela helgen.. Micke skulle på svensexa för en än, 3 dagars kryssning.. åka fredag hemma söndag!
Fredag: Alla verkade ta studenten idag iallfall.. underbart väder var det också. Var ute med flickorna en stund på morgonen innan det blev för varmt, lunch på det och sen traskade vi ner till min mormor och morfar. Sen påbörjade jakten på ett par sandaler till Millan! Var till ÖB, nån barnaffär, Lidl!!!! coop.. men icke!! inte 1 enda sandal!
Var uppe till 2 på natten.. satt och snicksnackade lite!
Lördag: Upp kl 06, som vanligt.. åkte upp till maxi och köpte första bästa par sandaler jag hittade.. sen gick dagen såååå långsamt.. vi var ut en sväng, men millan ramlade och slog upp knäna. då gick vi hem.. lagade mat till hela bunten.. satt på balkongen en liten stund med dennis, sen gick jag och la mig.
Söndag: Upp kl 06.. underbart! åt frukost med Emilia, sen gick jag upp och väckte dempa, han skulle köra hem oss på morgonen.. hade god lust att hoppa på honom, men jag kan väl inte vara så elak två mornar i rad.. petade lite på honom bara. packade ner alla våra saker..
Väl hemma dröjde det inte länge förens Micke kom hem.. My love! guud så jag har saknat honom.. nu ska jag nog på riktigt binda fast honom här hemma!

slutsumma.. beundrar alla ensamstående mammor och pappor där ute! Jag överlevde knappt en helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0